Najčešća pitanja

1. Da li mogu da platim proizvode u vašoj internet prodavnici platnim/kreditnim karticama i kojim?
Na našoj internet prodavnici za sada niste u mogućnosti da platite platnim/kreditnim karticama.

1.1 Koji su načini plaćanja robe?
Robu možete platiti gotovinski pouzećem, mBankingom ili uplatnicom u banci ili pošti. Ukoliko plaćate uplatnicom, rok za uplatu je 2 radna dana. Robu ćemo Vam poslati najkasnije 3-5 radnih dana nakon evidentirane uplate.

2. Da li je poštarina uključena u cenu?
Poštarina nije uključena u cenu. Sve cene za poštarinu možete pogledati na sajtu Kurirske službe BEX. Ukoliko postoji mogućnost, možete lično doći po proizvode.

3. Greškom sam naručio/la proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Naravno, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine. Možete nas kontaktirate putem naše Facebook ili Instagram stranice ili porukom preko naše Kontakt forme na sajtu.

4.  Kako da znam da sam sigurno poručio/la?
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine ili ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

5. Zaboravio/la sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/registracija, a zatim na link Zaboravljena šifra, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš e-mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

6. Koji su rokovi isporuke?
Od trenutka potvrđivanja porudžbine rok isporuke je 3-5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. U praksi, robu isporučujemo u roku od 24h, odnosno 48h.
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci, rok isporuke je 3-5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uvek se možete sa operaterom do detalja dogovoriti o vremenu isporuke, kao i, ukoliko postoji mogućnost, posebnog naručivanja samo za Vas.